Elazığ OSB İş Dünyası ve Basın mensuplarının katılımıyla bir iftar programı düzenledi

Elazığ Organize Sanayi Başkanı Suat Öztürk'ün ev sahipliğinde iftar programı düzenlendi. Düzenlenen programa  Elazığ Valisi  Numan Hatipoğlu, ETSO Başkanı İdris Alan, il protokolü, sanayiciler ve iş dünyasının temsilcileri katıldı. OSB Başkanı Suat Öztürk, Ramazan ayının birlik ve beraberlik ruhunu yaşatılmasının önemine vurgu yaparak, davetlerine icabet eden herkese teşekkür etti.
Benzer Videolar