Elazığ OSB İş Dünyası ve Basın mensuplarının katılımıyla bir iftar programı düzenledi
Elazığ Organize Sanayi Başkanı Suat Öztürk'ün ev sahipliğinde iftar programı düzenlendi. Düzenlenen programa Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, ETSO Başkanı İdris Alan, il protokolü, sanayiciler ve iş dünyasının temsilcileri katıldı.
OSB Başkanı Suat Öztürk, Ramazan ayının birlik ve beraberlik ruhunu yaşatılmasının önemine vurgu yaparak, davetlerine icabet eden herkese teşekkür etti.