Ramazan Ayı Geleneksel Sahur Halayı İzmir’de de Vatandaşları coşturdu
Elazığ'ın geleneksel sahur halayı bu kez de İZmir'de Ege Elazığ Dernekler Federasyonu'nun düzenlediği bir iftar ve sahur organizasyonu ile çekildi.
Ege Elazığ Dernekler Federasyonu Başkanı Metin Karataş'ın ev sahipliğinde İzmir'de Elazığlılara bir iftar daveti verildi. İl Protokolü Dernek Başkanları ve Elazığlılar'ın katılımıyla gerçekleşen iftar davetinde vatandaşlara musiki ziyafeti de verildi.
Daha sonra saat 23.23 'te Geleneksel Kardeşlik Halayı için toplanan vatandaşlar türküler eşliğinde halay çektiler. 400'ü aşkın vatandaşın katıldı. halayda vatandaşlar hem Elazığ Türkülerini söylediler hem de halay çektiler.
Ege Elazığ Dernekler Federasyonu Başkanı Metim Karataş davette misafirlerine yaptığı konuşmada" Biz bu organizasyonu spontan şekilde gerçekleştirdik. Hemşehrilerimiz yoğun bir ilgi gösterdiler. İftar sofralarının bereketini halayın kardeşliği ile bir araya getirdik.Elazığlı olmanın güzelliğini bir kez daha halayımızla, müziklerimizle yaşadık.Gelen tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum" DEDİ.