Türk Sağlık-Sen Elazığ Şubesi Üyeleriyle Kahvaltı Programında Buluştu
Türk Sağlık-Sen Elazığ Şubesi, Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ve bağlı kuruluşlarda görev yapan üyeleri ile düzenlediği kahvaltı programında bir araya geldi.
Samimi bir ortamda gerçekleşen programda, çalışma hayatına ilişkin değerlendirmelerde bulunulurken, üyelerimizin talep ve önerileri de dinlendi. Sendikal dayanışmanın güçlendirilmesi ve birlik beraberlik ruhunun pekiştirilmesi adına gerçekleştirilen buluşma, verimli bir istişare ortamı oluşturdu.
Programın ardından açıklamalarda bulunan Türk Sağlık-Sen Elazığ Şube Başkanı Adem Polat, Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nde sendikal yetkinin kazanılmasında emeği geçen kurum temsilcilerine ve Türk Sağlık-Sen'e güvenerek destek veren tüm üyelere teşekkür etti.
Başkan Polat açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nde sendikal yetkinin alınmasında emeği bulunan kurum temsilcilerimize ve bizlere destek veren tüm üyelerimize teşekkür ediyorum. Bu başarı, birlik ve beraberliğimizin en önemli göstergesidir. Türk Sağlık-Sen olarak üyelerimizin hak ve menfaatlerini korumak için sahada kararlılıkla mücadele ederken, sosyal sendikacılık anlayışımızla da Elazığ'da örnek çalışmalar gerçekleştirmeye devam ediyoruz. Çalışanlarımızın karşılaştığı her türlü sorunda dün olduğu gibi bugün de yarın da yanlarında olmayı sürdüreceğiz."
Türk Sağlık-Sen Elazığ Şubesi olarak, çalışanlarımızın ekonomik, sosyal ve özlük haklarının geliştirilmesi için mücadelemizi kararlılıkla sürdürecek; üyelerimizle güçlü iletişim ve dayanışma içerisinde çalışmalarımıza devam edeceğiz.