11 Ayın Sultanı Ramazan ayı bereket ve güzellikleri ile devam ederken Elazığ Valisi Dr. Ömer toraman iftar sofralarında her kesimden insanlarla bir araya gelmeye devam ediyor. Vali Toraman, dün İl Jandarma Komutanlığı tarafından düzenlenen programa katıldı.
Toraman katıldığı iftar programında Er ve Erbaşlar ile bir araya geldi. Elazığ’da ailesinden uzak vatani görevini yerine getiren kahraman askerler ile bir araya gelen Toraman, hoş sohbet eşliğinde iftarını açtı.

1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20918 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17318 kez okundu
3
16996 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13302 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12692 kez okundu