AK Parti Elazığ İl Başkanlığından Elazığ Stadyumunun ismiyle ilgili açıklama yapıldı.
Konuyla ilgili yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;
“AK Parti hükümetinin Elazığ’a kazandırdığı önemli projelerden biri olan Elazığ Stadyumunun isminin yeni sezonda Elazığ Atatürk Stadyumu olması konusunda girişimlere başlanmıştır.
Önümüzdeki sezonda kapılarını Elazığ Atatürk Stadyumu olarak açacak olan stadyumumuzda takımımıza başarılar diliyor, bu önemli yatırımın tüm Elazığspor taraftarlarına ve şehrimize tekrar hayırlı olmasını diliyoruz.” ifadelerine yer verildi.
1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20944 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17320 kez okundu
3
17000 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13303 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12693 kez okundu