SP Elazığ Belediye Başkan Adayı Abdullah Akın STK ziyaretlerine devam ediyor
Geçtiğimiz günler Elazığ için hazırladığı projelerini Elazığ kamuoyu ile paylaşan Saadet Partisi Elazığ Belediye Başkan Adayı Abdullah Akın, seçim çalışmalarına devam ediyor. Akın seçim ziyaretleri kapsamında; Hizmet İş Sendikası ziyaret ederek Başkan Mustafa Bahçeci ile bir araya geldi. projelerinin detaylarını anlattı.
Ziyaretine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Başkan Adayı Abdullah Akın: “Muhterem Hizmet İş Sendikası Başkanı Sayın Mustafa Bahçeci’ye misafirperverliğinden dolayı teşekkürlerimi arz ediyorum. Açıkça ifade etmeliyim ki kendi çalışanından sıkıntıyı kaldırmayan bir belediye kendi memleketinden de sıkıntıyı kaldıramaz. Bundan dolayıdır ki Belediye Başkanı olursam derhal en düşük belediye işçi maaşlarını 40 bin lira yapacağım. Çalışanımızı enflasyona ezdirmeyeceğim. Ayrıca EBUAŞ personellerinin sendikalı olmasını sağlayacağım. Bunun buradan müjdesini vermek isterim.”
1
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17327 kez okundu
2
17010 kez okundu
3
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12699 kez okundu
4
YAZIKONAK’IN DÜRÜST, GÜVENİLİR SİYASET ÜSTÜ BAŞKANI: HATİF ÇADIRCI…
7896 kez okundu
5
İYİ PARTİ’NİN ADAYI İCRAATE DEĞİL REKLAMINI YAPMAYA ADAY…
7623 kez okundu