U-17 Erkekler Sutopu Türkiye Şampiyonası E Grubu Müsabakaları Adana’da gerçekleştirildi.
Elazığ Gençlik Spor Kulübü Erkekler Sutopu Takımı, U17 Erkekler Türkiye Şampiyonası E Grubu müsabakalarını 4 Galibiyet ve 1 Mağlubiyet ile tamamlayarak grubunda 2. Oldu.
Erkekler Sutopu Türkiye Şampiyonası Adana’da gerçekleştirildi.
Grubunda 2. Olmayı başaran GSK Erkekler Sutopu takımı Şubat ayında yapılacak olan Türkiye Finallerine katılmayı garantilemiş oldu.
Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “Gençlik Spor Kulübü Erkek Sutopu takımımız Adana’da düzenlenen E Grubu Müsabakalarında yarışarak 4 galibiyet, 1 mağlubiyet alarak grubunda 2. oldu. İlimize birçok başarı kazandıran ve şehrimizi en güzel şekilde temsil eden takımımız başarılarına devam ediyor. Gençlik Spor Kulübü sporcularımızı ve Antrenörlerini tebrik ediyor Şubat ayında yapılacak olan Türkiye Finallerinde takımımıza başarılar diliyoruz” ifadelerine yer verildi.
1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20972 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17327 kez okundu
3
17009 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13307 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12699 kez okundu