2024 Yılı Türkiye Bilardo Federasyonu tarafından organize edilen 2. Etap 3 Bant Bilardo İl Şampiyonası Atatürk Stadyumu altında bulunan bilardo salonunda gerçekleştirilerek son buldu.
26 Ağustos 3 Eylül tarihleri arasında yapılarak 9 gün süren 2. Etap 3 Bant Bilardo İl Şampiyonasına toplam 48 sporcu katılım sağladı. Şampiyonada dereceye giren sporcular Kasım ve Aralık aylarında Ankara Gölbaşı’nda düzenlenecek olan 3 Bant Türkiye Şampiyonasına katılacaklar.
Dereceye giren sporcular;
Düzenlenen şampiyona dereceye giren sporculara kupa ve madalya takdimi ile son buldu.
Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “İlimizde faaliyet gösteren bilardo branşı birçok müsabakaya ev sahipliği yaparak aynı zamanda birçok başarıya da imza attı. Bilardo branşımızın Elazığ’a kazandırılması gayet başarılı bir çalışma olmuş. Atatürk Stadyumu altında bulunan bilardo salonumuzda gerçekleştirilen 2. Etap 3 Bant Bilardo İl Şampiyonası 48 sporcumuzun katılımıyla gerçekleştirildi. Düzenlenen şampiyona sonucunda dereceye giren sporcularımız Kasım ve Aralık aylarında Ankara Gölbaşı’nda düzenlenecek olan 3 Bant Türkiye Şampiyonasına katılmaya hak kazandılar. Sporcularımızı tebrik ediyor başarılar diliyoruz” denildi.
1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20880 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17314 kez okundu
3
16993 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13298 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12691 kez okundu