ELAZIĞ’ DA DÜNYA YÜRÜYÜŞ GÜNÜ COŞKU İLE KUTLANDI
İl Sağlık Müdürlüğümüz tarafından “6 Ekim Dünya Yürüyüş Günü” ne dikkat çekmek, sağlıklı yaşamı teşvik, obezitenin önlenmesi, fiziksel aktivitenin artırılması ve desteklenmesi amacıyla ‘Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü’ düzenlendi.
09.10.2024 Çarşamba günü İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ve katkılarıyla Elazığ Kültür Park alanında stant çalışması ile başlayan etkinliğe İl Sağlık Müdürlüğümüz ve İl Milli Eğitim Müdürlüğünden idareciler, çalışanlar, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
Açılan stant üzerinden yapılan bilgilendirme ve tanıtımdan sonra sağlıklı yaşama teşvik ibareli çeşitli afiş, pankart ve Türk Bayrağı eşliğinde Kültür Park alanındaki parkurlarda yürüyüşe geçildi. Coşkulu bir kalabalığın katılımıyla renkli görüntülere sahne olan yürüyüş etkinliği, daha sonra başladığı gibi, stant çalışmasının yapıldığı alanda sona erdi. Yürüyüş sonunda, İl Sağlık Müdürlüğümüz çalışanları tarafından sağlıklı beslenmeyi temsil ve teşvik amacıyla katılımcılara su ve elma dağıtıldı.
1
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17329 kez okundu
2
17013 kez okundu
3
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12701 kez okundu
4
YAZIKONAK’IN DÜRÜST, GÜVENİLİR SİYASET ÜSTÜ BAŞKANI: HATİF ÇADIRCI…
7896 kez okundu
5
İYİ PARTİ’NİN ADAYI İCRAATE DEĞİL REKLAMINI YAPMAYA ADAY…
7624 kez okundu