Elazığ TEİAŞ Spor Kulübü sporcusu Muhammed Abdulkadir Çelik, elde ettiği üstün başarılarla dikkat çekmeye devam ediyor.
Henüz genç yaşına rağmen güreşte Türkiye çapında önemli dereceler elde eden Çelik, şimdi de Romanya’da düzenlenecek olan Balkan Şampiyonası’nda ülkemizi ve ilimizi temsil etmeye hazırlanıyor.
Çelik, 24-27 Temmuz 2024’te Ordu’da düzenlenen 13 Yaş Altı Kulüpler Arası Türkiye Şampiyonası’nda 52 kiloda Türkiye birinciliği, ardından 20-22 Mart 2025’te Kocaeli’de yapılan Okullar Arası Yıldızlar Güreş Türkiye Şampiyonası’nda altın madalya kazanarak zirveye çıktı. Ayrıca geçtiğimiz yıl Niğde’de düzenlenen şampiyonada Türkiye üçüncülüğü elde eden Çelik, bugüne kadar katıldığı 15 bölgesel turnuvanın tamamında madalya kazanarak büyük bir istikrara imza attı.
Başarılarının yanı sıra M. Hüseyin Çelik ve Abdulkadir Çelik Denizli Sporcu Eğitim Merkezine davet edildi.
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada; “Çelik’in elde ettiği başarılar bizler için gurur kaynağıdır. Balkan Şampiyonası’nda ülkemizi ve şehrimizi temsil edecek olan sporcumuza gönülden başarılar diliyoruz. İl Müdürlüğü olarak her zaman yanında olduğumuzu bir kez daha ifade etmek istiyoruz. Genç sporcularımızın başarıları gözden kaçmıyor, Muhammed Hasan Hüseyin Çelik ve Muhammed Abdulkadir Çelik; Denizli ilinde bulunan Sporcu Eğitim Merkezinde müsabakalara hazırlanıp Milli Takım antrenörlerinin riyasetinde antrenmanlarını gerçekleştirecekler. Sporcumuz Abdulkadir Çelik, antrenörleri İlyas Peker ve Mehmet Peker’i tebrik ediyor, başarılar diliyoruz, ifadelerine yer verildi.
1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20910 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17317 kez okundu
3
16994 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13300 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12691 kez okundu