Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, 23 Ocak 2026 Cuma günü oynanan Seza Çimento Elazığspor – MKE Ankaragücü karşılaşmasının sağlıklı ve güvenli şartlarda gerçekleştirilebilmesi için yoğun ve özverili bir çalışma yürüttü.
22 Ocak 2026 tarihinde ilimiz genelinde etkili olan ve yer yer 30–35 santimetreye ulaşan yoğun kar yağışı nedeniyle stadyum zemini ve çevresinde zorlu hava koşulları oluştu. Buna rağmen Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü personelleri, müsabakanın oynanabilmesi adına tüm imkanları seferber etti.
23 Ocak 2026 Cuma günü gece 01.00 saatlerinden itibaren stadyum içerisinde ve stadyum çevresinde hummalı bir çalışma başlatıldı. Bu kapsamda, saha zemininin korunması ve don etkisinin azaltılması amacıyla sıcak etki oluşturan asit gübre uygulaması yapıldı. Aynı anda kar küreme ve kar temizleme çalışmaları da aralıksız şekilde sürdürüldü. Sabahın erken saatlerinde çalışmalar devam etmiş, maç saatine kadar stadyum zemini ve çevresi tamamen hazır hale getirilmiştir.
Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “Sporun kesintisiz şekilde devam edebilmesi adına gece gündüz demeden büyük bir fedakârlık ve özveriyle çalışmalarından ötürü emeği geçen tüm personellerimize teşekkür ediyoruz”
1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20891 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17316 kez okundu
3
16993 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13298 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12691 kez okundu