Elazığ Sivrice İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri asayiş botu ile Hazar Gölü üzerinde çevre koruma ve kontrol faaliyetleri yürüttüğü sırada göl balığı ile beslendiği görülen bir adet su samuru tespit etti.
Sivrice İlçe Jandarma Komutanlığı tarafından söz konusu canlı türünün korunması ve takibi maksadıyla ilgili kurumlarla koordineli olarak saha araştırmalarına ve koruma faaliyetlerine titizlikle devam edileceği ifade edildi.
1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20972 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17327 kez okundu
3
17008 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13306 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12699 kez okundu
Refer friends and colleagues—get paid for every signup!