Elazığ Organize Sanayi Başkanı Suat Öztürk’ün ev sahipliğinde iftar programı düzenlendi. Düzenlenen programa Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, ETSO Başkanı İdris Alan, il protokolü, sanayiciler ve iş dünyasının temsilcileri katıldı.

OSB Başkanı Suat Öztürk, Ramazan ayının birlik ve beraberlik ruhunu yaşatılmasının önemine vurgu yaparak, davetlerine icabet eden herkese teşekkür etti.
1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20978 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17327 kez okundu
3
17010 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13307 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12699 kez okundu