DOLAR 46,4799 0.02%
EURO 53,2711 -0.01%
ALTIN 6.262,230,00
BITCOIN 29887501.45208%
Elazığ
29°

KAPALI

SABAHA KALAN SÜRE

ELAZIĞLI ATLET TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ OLDU

ELAZIĞLI ATLET TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ OLDU

ABONE OL
22 Haziran 2026 21:48
ELAZIĞLI ATLET TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ OLDU
0

BEĞENDİM

ABONE OL

19-21 Haziran 2026 tarihleri arasında Kütahya’da düzenlenen U14 Atletizm Türkiye Şampiyonası’nda Elazığlı sporcu Zeynep Esma Günhan önemli bir başarıya imza attı.

Yüksek atlama branşında mücadele eden genç sporcu, kariyerinin en iyi derecesi olan 1.51 metreyi aşarak Türkiye üçüncüsü olmayı başardı. Gösterdiği performansla hem Elazığ’ı hem de Türk atletizminin geleceği adına umut veren sporcular arasında yer alan Günhan, şampiyonanın dikkat çeken isimlerinden biri oldu.

Başarılı sporcunun elde ettiği derecede antrenörleri Mustafa Cihan ve Alptuğ Cihan’ın özverili çalışmaları önemli rol oynarken, sporcunun disiplinli hazırlık süreci de elde edilen başarının temel taşlarından biri olarak öne çıktı.

Türkiye genelinden çok sayıda sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen şampiyonada kazanılan bu derece, Elazığ atletizmi adına gurur kaynağı oldu.

Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden Açıklama

Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“U14 Atletizm Türkiye Şampiyonası’nda yüksek atlama branşında 1.51 metrelik kişisel en iyi derecesini elde ederek Türkiye üçüncüsü olan sporcumuz Zeynep Esma Günhan’ı yürekten kutluyoruz. Bu önemli başarıda emeği bulunan antrenörlerimiz Mustafa Cihan ve Alptuğ Cihan’ı da tebrik ediyor, sporcumuzun gelecekte ülkemizi daha büyük organizasyonlarda başarıyla temsil edeceğine inanıyoruz. Elazığ sporunun gelişimi için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz.”

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP