Yerel Kalkınma Hamlesi Programı kapsamında Elazığ’ımız için önemli bir yatırım ve istihdam başarısı daha.
2025 yılı başvuru sonuçlarına göre ilimizde desteklenmeye hak kazanan 4 proje ile toplam 3 milyar 160 milyon TL yatırım hayata geçirilecek, yaklaşık 2.150 kişilik istihdam oluşturulacaktır.
Sanayiden turizme, üretimden katma değerli yatırımlara uzanan bu projeler; Elazığ’ımızın ekonomik gücüne güç katacak, üretim kapasitesini artıracak ve yeni iş imkanları sağlayacaktır.
Şehrimizin kalkınmasına, istihdamına ve geleceğine katkı sunacak bu önemli yatırımların hayırlı olmasını diliyor; başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığımıza, Fırat Kalkınma Ajansımıza ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.
Elazığ üretmeye, büyümeye ve Türkiye Yüzyılı hedeflerine emin adımlarla yürümeye devam ediyor.

1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20887 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17316 kez okundu
3
16993 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13298 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12691 kez okundu