Türk Sağlık-Sen Elazığ Şubesi, Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ve bağlı kuruluşlarda görev yapan üyeleri ile düzenlediği kahvaltı programında bir araya geldi.
Samimi bir ortamda gerçekleşen programda, çalışma hayatına ilişkin değerlendirmelerde bulunulurken, üyelerimizin talep ve önerileri de dinlendi. Sendikal dayanışmanın güçlendirilmesi ve birlik beraberlik ruhunun pekiştirilmesi adına gerçekleştirilen buluşma, verimli bir istişare ortamı oluşturdu.
Programın ardından açıklamalarda bulunan Türk Sağlık-Sen Elazığ Şube Başkanı Adem Polat, Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü’nde sendikal yetkinin kazanılmasında emeği geçen kurum temsilcilerine ve Türk Sağlık-Sen’e güvenerek destek veren tüm üyelere teşekkür etti.
Başkan Polat açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü’nde sendikal yetkinin alınmasında emeği bulunan kurum temsilcilerimize ve bizlere destek veren tüm üyelerimize teşekkür ediyorum. Bu başarı, birlik ve beraberliğimizin en önemli göstergesidir. Türk Sağlık-Sen olarak üyelerimizin hak ve menfaatlerini korumak için sahada kararlılıkla mücadele ederken, sosyal sendikacılık anlayışımızla da Elazığ’da örnek çalışmalar gerçekleştirmeye devam ediyoruz. Çalışanlarımızın karşılaştığı her türlü sorunda dün olduğu gibi bugün de yarın da yanlarında olmayı sürdüreceğiz.”
Türk Sağlık-Sen Elazığ Şubesi olarak, çalışanlarımızın ekonomik, sosyal ve özlük haklarının geliştirilmesi için mücadelemizi kararlılıkla sürdürecek; üyelerimizle güçlü iletişim ve dayanışma içerisinde çalışmalarımıza devam edeceğiz.
1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
21004 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17329 kez okundu
3
17013 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13309 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12701 kez okundu