Okul Sporları 2022-2023 yılı faaliyet programında yer alan Masa tenisi Yıldızlar Kız-Erkek İl Şampiyonası Müsabakaları 19 Ocak tarihinde Yakup kılıç spor salonunda düzenlendi.
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü konuya ilişkin bir açıklama yaptı. Açıklamada :Müsabakalar sonucunda dereceye giren takımlar kupa ve madalya almaya hak kazanarak ilimizi grup müsabakalarında temsil edecekler. Başarı elde ederek dereceye giren takımları tebrik eder; grup müsabakalarında başarılar dileriz.” denildi.
İl Müdürlüğü dereceye giren takımları da açıkladı.
Dereceye giren Yıldız Erkek Masa Tenisi takımları;
⦁ Özel Final Okulları
⦁ Özel Yöntemim Okulları
⦁ ŞHT. Hasan Halit Küçük O.O.
Dereceye giren Yıldız Kadın Masa Tenisi takımları;
⦁ Doğukent O.O.
⦁ Özel Final Okulları
1
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17317 kez okundu
2
16994 kez okundu
3
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12691 kez okundu
4
YAZIKONAK’IN DÜRÜST, GÜVENİLİR SİYASET ÜSTÜ BAŞKANI: HATİF ÇADIRCI…
7893 kez okundu
5
İYİ PARTİ’NİN ADAYI İCRAATE DEĞİL REKLAMINI YAPMAYA ADAY…
7623 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.