Elazığ Milletvekili Prof. Dr. Erol Keleş diğer milletvekilleri ile birlikte, Karakoçan’da Seçim Koordinasyon Merkezi (SKM) açılışına ve ardından Sarıcan beldesindeki vatandaşlarla buluşma programlarına katıldı.
Yoğun yağmur altında gerçekleşen Karakoçan SKM açılışında, Prof. Dr. Erol Keleş ve beraberindeki heyeti coşkuyla karşılayan yüzlerce vatandaş vardı.
Keleş, “Genel Başkanımız, Liderimizinde belirttiği gibi, Beraber yürüdük yağan yağmurda…..
Bu yağmurlu günde bizleri yalnız bırakmayan kıymetli hemşehrilerimize en içten teşekkürlerimi iletiyorum,” dedi.
Karakoçan’daki etkinliğin ardından Sarıcan beldesine geçen Keleş ve beraberindeki heyet, burada da Seçim Koordinasyon Merkezimizde teşkilat üyeleri ve vatandaşlarla bir araya geldi. Etkinliklerde, “Türkiye Yüzyılı” vizyonuyla çalışan teşkilat üyelerine kolaylıklar dileğiyle, “Hazırız, Kararlıyız” ve “Gerçek Belediyecilik” sloganları altında birlik ve beraberlik mesajları verildi. Elazığ halkının desteğiyle, yerelde daha fazla başarıya imza atma hedefi güçlü bir şekilde vurgulandı
1
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17308 kez okundu
2
16988 kez okundu
3
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12689 kez okundu
4
YAZIKONAK’IN DÜRÜST, GÜVENİLİR SİYASET ÜSTÜ BAŞKANI: HATİF ÇADIRCI…
7891 kez okundu
5
İYİ PARTİ’NİN ADAYI İCRAATE DEĞİL REKLAMINI YAPMAYA ADAY…
7620 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.