Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu Mevlüt Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Vali Hatipoğlu mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Âlemlerin efendisi, insanlığa rehber olarak gönderilen Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed’in (S.A.V.) doğumunun feyz ve bereketini idrak etmenin mutluluğunu yaşıyoruz.
Bu mübarek gecenin, gönüllerimize huzur ve barış getirmesini; kalplerimizi sevgi ve hoşgörüyle doldurmasını diliyorum. Aziz milletimizin ve tüm İslam âleminin Leyle-i Mevlid’ini tebrik eder, dünyanın çeşitli yerlerinde zulüm gören mazlumların kurtuluşuna vesile olmasını ve İslam âlemine hayırlar getirmesini Cenab-ı Allah’tan niyaz ederim.”
1
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17325 kez okundu
2
17005 kez okundu
3
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12698 kez okundu
4
YAZIKONAK’IN DÜRÜST, GÜVENİLİR SİYASET ÜSTÜ BAŞKANI: HATİF ÇADIRCI…
7895 kez okundu
5
İYİ PARTİ’NİN ADAYI İCRAATE DEĞİL REKLAMINI YAPMAYA ADAY…
7623 kez okundu