Elazığ’ın geleneksel sahur halayı bu kez de İZmir’de Ege Elazığ Dernekler Federasyonu’nun düzenlediği bir iftar ve sahur organizasyonu ile çekildi.
Ege Elazığ Dernekler Federasyonu Başkanı Metin Karataş’ın ev sahipliğinde İzmir’de Elazığlılara bir iftar daveti verildi. İl Protokolü Dernek Başkanları ve Elazığlılar’ın katılımıyla gerçekleşen iftar davetinde vatandaşlara musiki ziyafeti de verildi.
Daha sonra saat 23.23 ‘te Geleneksel Kardeşlik Halayı için toplanan vatandaşlar türküler eşliğinde halay çektiler. 400’ü aşkın vatandaşın katıldı. halayda vatandaşlar hem Elazığ Türkülerini söylediler hem de halay çektiler.
Ege Elazığ Dernekler Federasyonu Başkanı Metim Karataş davette misafirlerine yaptığı konuşmada” Biz bu organizasyonu spontan şekilde gerçekleştirdik. Hemşehrilerimiz yoğun bir ilgi gösterdiler. İftar sofralarının bereketini halayın kardeşliği ile bir araya getirdik.Elazığlı olmanın güzelliğini bir kez daha halayımızla, müziklerimizle yaşadık.Gelen tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum” DEDİ.
1
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17327 kez okundu
2
17010 kez okundu
3
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12699 kez okundu
4
YAZIKONAK’IN DÜRÜST, GÜVENİLİR SİYASET ÜSTÜ BAŞKANI: HATİF ÇADIRCI…
7896 kez okundu
5
İYİ PARTİ’NİN ADAYI İCRAATE DEĞİL REKLAMINI YAPMAYA ADAY…
7623 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.