AK Parti Elazığ Seçim Koordinasyon Merkezi Başkanı Kemal Tan oldu
31 Mart 2024’te yapılacak olan Mahalli İdareler seçimleri öncesi hazırlıklarını sürdüren AK Parti Elazığ İl Başkanlığı’nda Seçim Koordinasyon Merkezi Başkanlığına İl Başkan Yardımcısı Kemal Tan getirildi.
Yaklaşık 7 yıldır teşkilatta görev yapan ve mevcut yönetimde Dış İlişkilerden Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak çalışmalarını sürdüren Kemal Tan, Yerel Seçimlerde Seçim Koordinasyon Merkezi Başkanı olarak görev yapacak.
AK Parti Elazığ İl Başkanlığı’ndan konuyla ilgili yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi; “AK Parti Genel Merkezimiz tarafından yürütülen seçim çalışmaları kapsamında Elazığ İl Seçim Koordinasyon Merkezi Başkanlığı’na Dış İlişkilerden Sorumlu İl Başkan Yardımcımız Sn. Kemal Tan atanmıştır. Kıymetli başkanımıza ve belirlenen yönetimine başarılar diliyoruz.”
1
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17308 kez okundu
2
16988 kez okundu
3
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12689 kez okundu
4
YAZIKONAK’IN DÜRÜST, GÜVENİLİR SİYASET ÜSTÜ BAŞKANI: HATİF ÇADIRCI…
7891 kez okundu
5
İYİ PARTİ’NİN ADAYI İCRAATE DEĞİL REKLAMINI YAPMAYA ADAY…
7620 kez okundu