MHP Elazığ Milletvekili Semih Işıkver tarafından düzenlenen iftar yemeği programına binlerce öğrenci katıldı. Milletvekili Işıkver’in organizasyonun da gerçekleşen iftar buluşmasına MHP Elazığ Belediye Başkan Adayı Doç. Dr. Murat Aygen, MHP Elazığ İl Başkanı Yunus Bal, KAÇEP Başkanı Av. Burcu Tuncer, Elazığ Ülkü Ocakları İl Başkanı Reha Talha Aygen ve parti yöneticileri de katıldı.
Fırat Üniversitesi yemekhanesinde binlerce öğrenciyi iftar sofrasında buluşturan MHP Elazığ Milletvekili Semih Işıkver Ramazan ayının ruhu olan birlik, beraberlik, dayanışma ve paylaşmanın güzel bir örneğini sergiledi.

ÖĞRENCİLERİMİZLE BU BİRLİKTELİĞİMİZ DEVAM EDECEKTİR
İftar sonrası öğrencilerle tek tek sohbet eden Milletvekili Işıkver “ Bir kısmı Ülkemizin dört bir yanından Elazığımıza okumak için gelen, bir kısmı ise hemşehrimiz olan Fırat Üniversitesi öğrencileri ile birlikte yaptığımız iftarımızda paylaşmanın, yardımlaşmanın ve dayanışmanın bereketini tattık. Rabbim tuttuğumuz oruçlarımızı kabul eylesin. Ülkemizin geleceğini sırtlayacak olan pırıl pırıl öğrencilerimiz ile gerçekleştirdiğimiz birlikteliğimiz farklı dönemlerde farklı etkinlikler ile devam edecektir.” İfadelerini kullandı.

1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20885 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17315 kez okundu
3
16993 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13298 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12691 kez okundu