Fırat Üniversitesi Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde (TÖMER) eğitim gören yabancı uyruklu öğrenciler, yoğun kış şartları nedeniyle aç kalan hayvanlar için doğaya yem ve yiyecek bıraktı.
Fırat Üniversitesi Kampüsünde belirli alanlara hayvanlar için yem bırakan yabancı uyruklu öğrenciler ve akademik personel, yanlarında getirdikleri yemleri hayvanlar için ağaç altlarına bıraktılar.
Düzenlenen etkinliğe katılan öğrenciler, kış şartlarında hayvanların aç kalmaması için böyle bir etkinlik düzenlediklerini belirtirken, Akademik personel ise, öğrencilerin bu taleplerine sessiz kalamadıklarını ve bu etkinliği düzenlediklerini söylediler.
1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20817 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17308 kez okundu
3
16987 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13293 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12689 kez okundu