18 YAŞ ALTI TÜRKİYE TAKIM ŞAMPİYONASI 2. AŞAMA TENİS TURNUVASI TAMAMLANDI
Türkiye Tenis Federasyonu’nun 2025 yılı faaliyet programında yer alan 18 Yaş Altı Türkiye Takım Şampiyonası 2. Aşama Tenis Turnuvası, Elazığ’da başarıyla tamamlandı. Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinasyonunda düzenlenen organizasyona 7 erkek takımı ve 5 kadın takımı olmak üzere toplamda 55 sporcu katılım sağladı.
Yüksek rekabetin ve fair-play ruhunun ön planda olduğu turnuvada dereceye giren takımlar Türkiye Finali’ne yükselme hakkı kazandı.
Turnuva sonuçları şu şekilde oldu:
Erkekler Kategorisi:
Diyarbakır – Birinci
Iğdır – Birinci
Kadınlar Kategorisi:
Iğdır – Birinci
Van – Birinci
Kendi kategorilerinde birinci olan takımlar, Türkiye Finalleri’nde bölgelerini temsil etme hakkını elde etti.
Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden Açıklama:
“Elazığ olarak böylesine önemli ve yüksek katılımlı bir tenis organizasyonuna ev sahipliği yapmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Sporcularımıza, antrenörlerine ve emeği geçen tüm paydaşlara teşekkür ediyor; Türkiye Finalleri’ne katılacak takımlarımıza başarılar diliyoruz. İlimizde sporun her branşta gelişimi için çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz.”
1
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17320 kez okundu
2
16999 kez okundu
3
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12693 kez okundu
4
YAZIKONAK’IN DÜRÜST, GÜVENİLİR SİYASET ÜSTÜ BAŞKANI: HATİF ÇADIRCI…
7893 kez okundu
5
İYİ PARTİ’NİN ADAYI İCRAATE DEĞİL REKLAMINI YAPMAYA ADAY…
7623 kez okundu