HABER / FUNDA CANPOLAT
Elazığ’da Sanayi Mahallesi Pamukçu Caddesi üzerinde yürütülen çalışmalar sırasında patlayan eski şebeke suyu günlerdir sokakta akmaya devam ediyor. Mahalle sakinleri hem suyun boşa akmasına hem de çalışmalar sırasında kaldırımların zarar görmesine tepki gösterdi.
İddiaya göre, bölgede gerçekleştirilen çalışmalar sırasında ağır tonajlı bir kamyonun geçişi nedeniyle eski su şebekesinde patlama meydana geldi. Günlerdir yetkililere bildirilmesine rağmen şebeke hattındaki sorun giderilmedi. Sanayi mahallesinde yaşayan vatandaşlar hem suyun israf olmasına hem de sokaktaki iş yerlerinin olumsuz etkilenmesine tepki gösterdi. Aynı zamanda iş makinalarının çalışma yaparken kaldırımlara zarar verdiğini görüntüleyen Sanayi mahallesi sakinleri yetkililere seslendi.
Defalarca Belediye’yi aradık hala su boşa akıyor
“Sanayi mahallesi Pamukçu caddesi No/80 Yıldırım pide fırınının tam karşısında eski şebeke suyunun patlama anını görüyorsunuz videoda. Bayağı dün atmıştım şu anda daha da çoğalmış durumda. Burda su günlerdir boşa akıyor. Yazık günah Allah için bir an önce ekipler gelip bu arızaya gidersinler. Yapılan çalışmalar neticesinde ağır tonajlı kamyondan dolayı eski şebekede patlama oldu şu anda eski şebekenin suyu boşa gidiyor. Defalarca Belediye’yi aradık sonuç ortada. ”
Kaldırımlar zarar görüyor, molozlar taşınmak yerine boş arsalara dökülüyor!
Sanayi Mahallesi’nde yürütülen çalışmalar sırasında kaldırımların zarar gördüğünü ve çıkan molozların usulüne uygun şekilde taşınmadığını belirten mahalle sakinleri duruma tepki gösterdi. İş makinelerinin mevcut yolu kullanmak yerine kaldırım üzerinden ilerlediğini öne süren vatandaşlar, bu nedenle kaldırımların tahrip edildiğini belirtirken, çalışma alanından çıkan molozların da kamyonlara yüklenmek yerine boş arsalara döküldüğünü ifade etti. Yaşanan durumu cep telefonlarıyla görüntüleyen mahalle sakinleri, yetkililere seslenerek gerekli denetimlerin yapılmasını istedi.
Sanayi mahallesi vatandaşı videoda şu ifadelere yer verdi;
“Üstte kepçenin gideceği yol varken bilerek kaldırıma basıp kaldırımı bu şekilde bozdu. Buyurun. Burası yüksekti burda bu yol varken ve düz yoldan gitmek varken adam kaldırımdan gidiyor hiç umurumda değil. Kaldırım mı bozulmuş, kaldırım mı gitmiş? Allah için bunları bunlara yaptırın yaptırmazsanız bunlar mahallede ne kaldırım bıkacaklar ne yol bırakacaklar. Yeter ya Vallahi yeter billahi yeter.
Sanayi mahallesi 15096 sokak No/4 ve 2’nin yanı. Molozu alıp boş arsaya döküyorlar videolarda görüyorsunuz. Normalde bunu kamyona doldurup götürmesi lazım. “
1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20972 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17327 kez okundu
3
17010 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13307 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12699 kez okundu