TFF 3. Lig 1. Grup’un 1. Haftası’nda Entegre Solar Elazığspor, 1954 Kelkit Belediyespor’u konuk etti. Doğukent Stadı’nda oynanan maç tüm futbolseverler tarafından yoğun ilgi ile karşılanırken Elazığ’ın önde gelen birçok isim maçı tribünlerden izledi. Kastamonu Bölgesi’nden C Klasman Hakemi Emre Kaan Çalışkan’ın da hakemlik yaptığı maçı Elazığ Valisi Dr. Ömer Toraman, Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Fırat Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Fahrettin Göktaş, Ak Parti İl Başkanı Şerafettin Yıldırım ve CHP İl Başkanı Av. Coşkun Çağlar Duran ve Elazığ Kahveciler ve Kıraathaneciler Oda Başkanı Ferhat Evsen tribünlerden izledi.
Büyük heyecan ve yoğun katılımla gerçekleşen maç berabere sonuçlandı.
1
Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Dünya Artrit günü dolayısıyla “Artrit İle Yaşam” temalı bir etkinlik düzenlendi.
20918 kez okundu
2
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17318 kez okundu
3
16996 kez okundu
4
YAĞIŞ NEDENİYLE ARAÇ SUDA KAYBOLDU
13302 kez okundu
5
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12692 kez okundu