Elazığ Valiliği kentteki okulların eğitim öğretim faaliyetleriyle ilgili açıklama yaptı. yapılan açıklama bütün eğitim kademelerinde eğitim öğretimin 20 Şubat tarihiyle başlayacağı ve 1 Mart’a kadar devam zorunluluğu aranmayacağı bildirildi.
Elazığ Valiliği kentteki okulların eğitim öğretim faaliyetleriyle ilgili açıklama yaptı. yapılan açıklama bütün eğitim kademelerinde eğitim öğretimin 20 Şubat tarihiyle başlayacağı ve 1 Mart’a kadar devam zorunluluğu aranmayacağı bildirildi.
1
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17311 kez okundu
2
16991 kez okundu
3
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12690 kez okundu
4
YAZIKONAK’IN DÜRÜST, GÜVENİLİR SİYASET ÜSTÜ BAŞKANI: HATİF ÇADIRCI…
7892 kez okundu
5
İYİ PARTİ’NİN ADAYI İCRAATE DEĞİL REKLAMINI YAPMAYA ADAY…
7623 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.