Elazığ Belediyesi, şehrin ihtiyaçlarına ve problemlerine yönelik köklü çözümler üretmeye yönelik yatırımlarına bir yenisini daha ekliyor. Elazığ’ın 2053 yılına kadar ihtiyacını karşılayacak İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi, (Biyolojik Azot ve Fosfor Giderimli Uzun Havalandırmalı Aktif Çamur Prosesi) Elazığ-Bingöl Karayolu 17. kilometrede yer alan mevcut arıtma tesisisin yer aldığı yaklaşık 250 dönümlük arazi üzerinde inşa ediliyor. Şehrin atık su bertaraf sorununa köklü çözüm oluşturacak 150.000 m³/gün kapasiteli İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi’nin 24 ayda teslim edilmesi planlanıyor.
1
ÜLKÜSÜ VE ÜLKESİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR…..İRFAN SÖNMEZ’LE GÜNDEME DAİR..
17326 kez okundu
2
17007 kez okundu
3
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE’M…….
12698 kez okundu
4
YAZIKONAK’IN DÜRÜST, GÜVENİLİR SİYASET ÜSTÜ BAŞKANI: HATİF ÇADIRCI…
7895 kez okundu
5
İYİ PARTİ’NİN ADAYI İCRAATE DEĞİL REKLAMINI YAPMAYA ADAY…
7623 kez okundu