DOLAR 46,4657 0.04%
EURO 53,2918 -0.03%
ALTIN 6.292,491,40
BITCOIN 2978192-0.20558%
Elazığ
24°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

ANAHTAR PARTİ ELAZIĞ TEŞKİLATI 23 NİSAN’I ÇOCUKLARLA KUTLADI

ANAHTAR PARTİ ELAZIĞ TEŞKİLATI 23 NİSAN’I ÇOCUKLARLA KUTLADI

ABONE OL
23 Nisan 2026 18:12
ANAHTAR PARTİ ELAZIĞ TEŞKİLATI 23 NİSAN’I ÇOCUKLARLA KUTLADI
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Anahtar Parti Elazığ İl Teşkilatı, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kent genelinde düzenlediği etkinliklerle çocuklarla birlikte kutladı.

Teşkilat üyeleri, farklı noktalarda çocuklarla bir araya gelerek bayram sevincini paylaştı. Program kapsamında miniklere çeşitli hediyeler verildi.

Açıklamada, Mustafa Kemal Atatürk’ün “Milletin bağımsızlığını, yine milletin azim ve kararı kurtaracaktır” sözüne yer verilerek, günün anlam ve önemine dikkat çekildi.

İl teşkilatı tarafından yapılan açıklamada, etkinliklerin yalnızca bir kutlama olmadığı vurgulanarak,
“Bugün sadece bir bayramı kutlamakla kalmadık, aynı zamanda yarının güçlü Türkiye’sini inşa edecek çocuklarımızla bir gönül köprüsü kurduk.” denildi.

Açıklamada ayrıca,
“Bizim için siyasetin de, hizmetin de asıl gayesi; Elazığ’ın her mahallesindeki çocuğumuzun yüzünde kalıcı bir tebessüm oluşturabilmektir.” ifadeleri kullanıldı.

Teşkilat, çocukların mutluluğunun kendileri için en büyük motivasyon kaynağı olduğunu belirterek, daha adil ve huzurlu bir gelecek için çalışmalarını sürdüreceklerini kaydetti.

Açıklamanın sonunda, başta Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm şehitler rahmetle anılırken, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlandı.

En az 10 karakter gerekli
Tüm Yorumlar (1)


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.